5 snabba

Hej svejs, sitter i rum 207.. och det är inte vilket rum som helst.. det är mitt rum på boardingen.. waaaa
Har en timmes lektionsfri arbetstid, hahaha. Ja fast nej. Hej jag har håltimme. Men nu är det bara 45 min kvar tills min lektion börjar, belgienkunskap it is. Intressant.

1. Jag börjar tycka riktigt illa om thoren business school nu, dom lovade mig att få läsa samhällskunskap A på distans, men nu när det är dags (ett halvår senare) har dom bytt lärare och det visar sig att jag inte alls får läsa på distans. Ska ta ett ordenligt snack med rektorn nu, annars ska jag se till så att skolan hamnar i media igen. Blir så trött när dom inte kan hålla vad dom lovat.

2. Mitt schema blir helt knas nu, för nu har SSB varit så snälla att ordnat så att jag i varje fall kan läsa Samhäll A hos dom till och med november i år för sen börjar min Företagsekonomi B som jag måste gå med. Så nej jag har ingen aning om hur jag ska lösa detta nu.

3. Jag tänker inte läsa Matte C längre pga allt knas med mina kurser. Plus att jag nog inte skulle orka i varje fall.

4. Idag har städtanten varit här, för mitt rum är rent och soppåsen är bytt.

5. Min pojkvän har bokat resa hit den 29 september nu! Det är hans födelsedag och jag längtar diiit!


Kommentarer
Postat av: Moster Mia

STÄDTANT, det gillar jag!

2011-08-24 @ 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0