Bobbejaanland, Antwerpen & Waterloo

Tjenatjaba. 2 dagar kvar tills jag får träffa alla & flytta in på slottet.
Hehe men nyfiken som jag är så åkte vi redan idag förbi skolan & slottet för att se hur det såg ut så bilden på slottet i headern har faktiskt ingen mindre än jag själv tagit genom bilrutan hihi.
Har aldrig varit såhär taggad alltså, det kommer bli sjukt kul!


Imorse åkte vi i varje fall till Bobbejaanland (tivolit jag skrev tidigare om), det var rätt häftigt faktiskt!
Åkte en grymt häftig berg&dalbana. Tog tyvärr inte med mig kameran in på området men kan lägga upp en video på berg&dalbanan som jag hittade på deras hemsida!


Efter att ha åkt en massa berg&dalbanor och en annan karusell begav vi oss in till Antwerpen. Där gick vi lite på stan & käkade även lite mat. Efter det åkte vi in till Waterloo & kollade på min skola och slottet där jag ska bo sen checkade vi in på ett ibis hotel och nu ligger jag här & har pysslat lite med designen.

Imorgon åker vi in till Bryssel och utforskar staden! Håll er uppdaterade på min blogg, för jag uppdaterar så ofta jag kan.

Antwerpen.

Lite sliten efter dagen.

Något coolt och ganska antikt (skulle jag gissa på) kyrktorn i Antwerpen.

Antwerpen.

Kommentarer
Postat av: Elin Gustavsson

Faan vad häftigt!!!!

2011-08-18 @ 11:10:21
Postat av: Sanna

Åh underbart!

2011-08-19 @ 13:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0