HEEEEEEEEEEEEJ HOW YOU DOIIN?

Lite så känner jag. Idag gick vi in några stycken till Waterloo, alla hade lite ärenden att göra så det var lika bra!
Jag köpte tandkräm, handtvål, en lång fotoram med bilder för massa småfoton, en lampa som ändrar färg (haha det låter som värsta discolampan men nej det är en sådan här med låg belysning typ) whatever, köpte lite godis och kakor också. Och sist och även minst köpte jag häftstift så jag kan sätta upp mitt schema och grejer sen.

Vi var även in på ett Juicecafé, La Casa Jus eller nått sånt hette det, där kunde man välja och vraka bland smoothies, milkshakes, juicer och något slush-aktigt typ :D Najs värre.

Vi har haft riktigt varmt idag, luften är mycket tjockare här än i Sverige men det är bara najs. Jag njuter så mycket jag kan! Nu på kvällen har många varit ute till olika barer men inte jag minsann. Många stannade faktiskt hemma också, så jag, Clara och Viggo har sprungit runt till alla rum och kollat hur alla bor, vi har möblerat varandras rum och lagt ut en spegel i korridoren som ingen vill ha. Det är lite kul för här och där hittar man prylar i korridoren med en lapp "BORTSKÄNKES" på haha! Har grejerna inte försvunnit efter ett dygn får man gå ner med grejerna i källaren.

Whatever vet inte hur jag ska summera denna kväll, ett tag satt jag, Clara, Lovis och Michelle inne på Claras rum och pratade i säkert en och en halv timme nonstop. Jättehärliga människor, öppna och lätta att prata med!

Nej nu ska jag vara lite social, har Clara, Viggo och Nikita i mitt rum så.. japp. Men vi borde nog sova snart.
Hehe. För imorrn ska vi minsann duscha och ses vid frukosten halv nio!



Kommentarer
Postat av: ELSA&EMMA

Tack så jätte mycket , kul att du gillar den!

2011-08-21 @ 10:08:27
URL: http://elsaemmas.blogg.se/
Postat av: Lena

Det lider ingen nöjd på min lilla tjej inte! :)

2011-08-21 @ 11:46:57
Postat av: Lena

NÖD, ska det vara!

2011-08-21 @ 11:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0