Mat

Tjena tjaba idag har jag, Clara, Ellen och Viggo varit duktiga och sprungit. Jag kände mig som en nedtrampad dörrmatta där jag sprang, medans Clara och Ellen kämpa på och ba "kom igen nu Jenniiifeer!" hahhaha. Sånt är livet. Har redan hunnit fått en stämpel här också.. ni hemma förstår när jag säger "hon som älskar mat" haha dör lite när jag tänker på hur jag verkligen lyckas bli den överallt, är det inte hemma så är det på TBS eller i Taizé och jaa nu även här. Kul!

Men ska fan börja träna varannan dag minst nu för både treorna och lärare har talat om för oss att alla som bor här bara går upp i vikt. Men är det konstigt eller?! Vi får hur mycket gott som helst till frukost (jag älskar frukost) och vi får lunch, mellanmål och middag varje vardag och på det äter man ju lite godis också.. Inte bra det här.

Nej men nu ska jag låta Claes få kolla på min dator, för den är knäppo. Hejdå ♥
Vad tycker ni om den nya headern då? Slängde bara ihop lite bilder.. Och borde jag kanske ha frågestund på den här bloggen? Hmm vi får la se.

Lägg till mig på bloglovin så håller ni koll på när jag uppdaterar bloggen :))

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Viktor

ni har ju grymt tur att ha gratis gym på skolan :o jag måste ju betala :( och din header var ju riktigt snygg nu ju! :D <3

2011-08-24 @ 21:01:13
Postat av: Johanna

superfint med bloggen!!!

2011-08-24 @ 21:04:45
URL: http://johannaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0