helgen spenderas på donken därefter en trip till belgien

Hej hopp nu tar vi ett skutt!
Senaste dagarna har jag kortfattat träffat lite människor jag bryr mig om, trevligt värre. Igår när klockan närmade sig 23.30 insåg jag att jag idag skulle se mitt rum för sista gången på ett bra tag vilket också innebar att jag behövde packa det sista jag har hos pappa och det var inte så lite... Så jag fortsatte packandet imorse & fick även dra fram dammsugaren en sista gång på ett bra tag. I mitt rum hemma hos pappa ligger nu en stor resväska, en stor adidas trunkväska fullproppad med grejer, en kameraväska & en påse med skor. Dessa grejer ska pappa få ta med sig när han hämtar mig hos mamma på måndag, för där väntar ännu mer packning!

Inte nog med att jag kommer ha med mig hur mycket packning som helst heller för ut över det ska vi nämligen slänga på en cykel på bilen också, pappa tyckte att jag skulle ta med mopeden ner först men nej det tyckte inte jag. Isåfall får en cykel gott & väl räcka! Kan ni tänka er hur det här kommer se ut när vi kommer den 19 augusti & dom flesta har flygit till Bryssel och har säkert inte med sig mer än 20kg packning (jag förstår dock inte hur man kan lyckas med det) och så kommer jag med närmare 4 stora väskor och en cykel?! Jag känner på mig hur en wtf-reaktion kommer spridas på området. Haha. Men jag hoppas verkligen inte jag är ensam om att ha mycket packning med mig.. det här kommer blir galet bra, jag känner det på mig.

taggar lite till den här låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0