2011-08-13

Nu har jag nästan packat klart allting och då är två stora resväskor fullproppade, två stycken trunkar/sportväskor fullproppade och 2 påsar fulla med skor samt en kameraväska och datorväska.. Det är sjukt att jag har fått med mig så mycket egentligen men det är först när man börjar packa som man inser hur mycket saker man har?! Men jag ber till gud och hoppas att min pappa verkligen hämtar mig med bilen på skolavslutningen 2012 för jag kommer aldrig få med mig allt det här ensam på ett flygplan, helt omöjligt haha! Nej nu ser jag fram emot min och pappas lilla färd ner till Belgien. Jag har letat upp ett tivoli i Belgien som jag hemskt gärna vill åka till så ska tjata lite på pappa så kanske vi kan åka dit! Bara ödet vet.

Nej nu hörrni är det bara någon timme kvar till jobb. Hej 12.15 - 21.15 pass på donken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0