cause im leaving on monday morning

Det har gått över 1 och ½ månad sedan jag startade denna blogg. Och idag åker jag. Pappa och jag ska bila ner genom Sverige och alla länder på vägen ner till Belgien och där ska jag bo i ett år. Sjukt.
Skrev med Johanna på facebook igår, en tjej från Uppsala som också ska gå på SSB. Vi båda vart så jäkla taggade av att prata med varandra. Och hon skulle antagligen ha med sig runt 40 kg packning så det kändes skönt att höra att man inte är ensam om att ha med sig mycket!

Har gått runt och småplockat lite här hemma och tänker hela tiden ska jag med den här? Eller det här? Har jag glömt något? Jo men den här skulle kunna vara bra att ha med sig fast nej.. osv. Nu får det räcka, blir det några problem får vi inhandla det i Belgien. Och både jag och Johanna insåg att det skulle bli ett problem att få hem all vår packning men vi kom fram till att den dagen det problem, allt löser sig.

När pappa hämtar mig om drygt 2 timmar åker vi till Ö&B och ICA MAXI och inhandlar saker som kan vara bra inför resan ner och sådär och sen får vi se vart bilen tar oss, ska blogga så fort jag får tid!

have you heard the news today
im leaving town
im cashing out
this towns to small for me to stay
the time is now
im heading out



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh så spännande !! LYCKA TILL!! :D

2011-08-15 @ 18:22:49
URL: http://johannaiparis.blogg.se/
Postat av: KarinHannaIsabelle-

Vem ska jag nu bråka om de sista pommesna med ? :)

2011-08-16 @ 10:32:36
URL: http://khia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0