Sentimentalt

Jag har varit här i snart 3 dagar och det känns som om jag har känt människorna här i ja minst 2 veckor i varje fall. Jag och Clara kom fram till det idag att vissa människor här har vi berättat mer för om oss själva än vad vi har till vänner i Sverige. Idag lärde jag känna Ellen tillexempel och vips så kunde vi berätta allt för varandra. Det är det som är så sjukt skönt här. Att alla är så öppna och sköna här. Fast man knappt känner folk så går det att driva och skoja med människorna här det gör att jag verkligen trivs bättre än handen i handsken här.

Nu på kvällskvisten efter lite information om morgondagen när vi börjar skolan och sånt så tog jag, Clara, Nikita och Ellen på oss träningskläder och köttade på gymmet! Fan vad jag svettades! Men skönt var det!

Läste precis ett mail från pappa också och det är först nu man inser hur mycket man älskar sina föräldar. Jag började gråta jättemycket när jag läste det. Men det som är så skönt på slottet är att alla här är i samma situation och går igenom samma saker. Men nu ska jag nog sova, upp klockan sju imorgon!

Världens sötaste flicka

Kommentarer
Postat av: Marielle

Låter som du har de superbra ju, fy va skönt! Saknar dig här i skolan ! Men vi kommer o hälsar på om ett tag, när vi har pengar.. men jag börjar jobba imorn iaf :D

2011-08-22 @ 12:25:14
URL: http://mariellefrank.blogg.se/
Postat av: Lena

När man är borta från dem man älskar känns kärleken starkare. Kan vara jobbigt emellanåt men man får försöka glädjas åt att man snart möts igen! Kram på dig! <3

2011-08-23 @ 14:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0