The sun is here

Idag har vi varit in till Waterloo igen, på söndagar är allt stängt till och med Carrefour som är motsvarande vårat Ica Maxi ungefär. Men då finns det istället en marknad nere vid tågstation, den var inte så stor men dom hade allt möjligt, blommor, olika ostar, väskor, batterier och grejer. Jag köpte en mindre portmonäväska som man kan ha om man ska ut och parta någon kväll bara så det var trevligt! Vi köpte även lite belgiska jordgubbar som vi chillade med efter lunch. Men nu ska jag dra mig vidare. Hörs när vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Linnea Mikkelsen (:

FAN VAD AVUNDSJUK JAG ÄR!!!!

2011-08-21 @ 18:19:46
Postat av: Sanna

Ey ge oss bild på väskan! ;D

2011-08-22 @ 19:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0