Söndag

Igår hade nästan hela slottet fått permission, det vill säga att dom har fått tillåtande av sina föräldrar att sova någon annan stans än på slottet den natten. Så av oss 48 stycken eller hur många vi nu är som bor på slottet? Så var ungefär 35 inne i Bryssel och festade igår medan jag och typ 10 andra var kvar på slottet. Fast det slutade med att jag, Clara och Ellen drog ut till Waterloo igår i varje fall, vi satte oss på la Pomme och beställde en stor Pomme in love som vi delade på. Mycket trevligt, pratade om allt mellan himmel och jord och efter den drinken drog vi ner till touch down en stund och sen hem med taxin, jag älskar att åka taxi ♥ man blir så sjukt bortskämd med det här.
Är i varje fall så jäkla glad över att jag har dom brudarna här på slottet, efter en vecka är vi som knatte, fnatte och tjatte. Idag har jag och Marie - Laure höjt sadeln på min cykeln och nu sitter jag och Linda inne på mitt rum.

Det här blir en seg söndag hemma på slottet. Ska se till och skypea med mina fina vänner och världens bästa Viktor idag också ♥
Och juste glöm inte att kolla in Ellens blogg, hon har stora fina bilder, http://mademoisellevanille.blogg.se/ check it check it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0