I want the world to stop

Tjaaaaaaaa, livet leker. Först idag börjar jag faktiskt sakna Sverige lite, själva känslan att vara hemmahemma typ, ni vet när man har koll på allt, man vet när ica stänger, man vet exakt när bussen går och man vet vad en bulle kostar.

Men jag börjar vänja mig vid Belgien nu och speciellt Waterloo. Det tar sin lilla tid. Kan i varje fall säga att man lär känna människor här väldigt fort, efter att ha umgåtts med människor i 3 dagar max kanske så känns det som att man har känt varandra ett halvår nästan. För efter 3 dagar slutar man fråga om man får smaka godis eller dricka tillexempel.. man bara roffar åt sig liksom, vet inte om jag är oförskämd eller om det är naturligt här för mina vänner är ju likadana så och det känns väldigt naturligt. Jag tyckte verkligen att det lät klyschigt när jag läste på hemsidan och på bloggar om att man skulle bli som en familj här på slottet men det märks verkligen. Såklart är man ju inte som syskon med alla här eftersom det bildas grupper rätt snabbt här vilket är lite synd men jag tror det hör till också, man kan inte passa alla ju.

Idag har vi dansat zumba också eller jag vet inte om jag vill kalla det zumba men svårt var det i alla fall stod där och försökte känna mig lite sexig i alla fall när man försökte vicka på höfterna men njaa misslyckades ganska stort. Kände mig inte ett dugg feminim haha. Aja tog igen det med chipskväll framför  "how I met your mother" med Clara, Viggo, Ellen, Alex, Kristin och Linda. Jag behöver helt seriöst ingen våg för att veta att jag går upp i vikt här men jag börjar nästan acceptera det hahahha.

Vill också önska all lycka till mina vänner hemma i Sverige som åker till Paris imorgon och läser sitt andra år på gymnasiet i svenska skolan där. Följ deras bloggar -->  http://johannaiparis.blogg.se/http://eliniparis.blogg.se/
Ska bli grymt att få följa deras bloggar nu och ska verkligen se till att ta mig till Paris för att träffa dom och se den coola staden! Nej åååh vad glad jag är för deras skull!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh can't wait vi ses däär!!! :D är så glad för din skull med vännen!! :D <3

2011-08-31 @ 00:14:40
URL: http://tribus.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh, va skönt att du har det bra och kan äta gott. Acceptera att du går upp i vikt? Nja, det kommer nog annat ljud ur den skällan när du kommer hem! ;)

Saknar dig så himla mycket, min älskade prinsessa!!!

Kramar från mamma. (Oupps, nu kom tårarna)...

2011-08-31 @ 10:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0