En av dom bästa kvällarna i mitt liv.

Igår var jag egentligen inte så taggad på utgång. Men det slutade med att jag hade en av dom bästa kvällarna i mitt liv. Det hände inte så mycket igår under dagen, utan det var först efter middagen som jag och Linda fick lite bråttom med och hinna fixa oss innan Max skulle dyka upp klockan åtta för att hämta oss, men vi kom iväg tillsist och tog ut pengar och taggade till och allt. Kvällen startade på Touch Down och senare begav vi oss till tågstation, mötte upp fler skandinavier och tog tåget till Le You. Galet vilken kväll, så mycket folk, så bra musik. Ångrar inte en sekund från gårdagen. Svårt att beskriva gårdagen i få mobilbilder, men om det kommer ut bilder på deras hemsida eller om nån video laddas upp så lovar jag att dela den med er. Det sprang nämligen runt lite fotografer igår så jag delar nog med mig av något kul i framtiden. Sov gott inatt också. Vaknade klockan 14, skönt ju. Nu borde jag väl sova snart igen. Känns helt sjukt att det bara är 2 dagar kvar i skolan. Om mindre än 48 timmar är jag hemma i Sverige också, då blir det förmodligen mindre uppdatering på bloggen. Vi hörs.



Kommentarer
Postat av: Lena

Va kul att kvällen blev lyckad!

2011-12-18 @ 22:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0