Good people, good times. Right on.

Tog en sväng till Carrefur med mina skandinaviska vänner idag. Woopwoop.
Slutade med att jag och Alex tappade bort resten och begav oss hem själva efter en runda på Casa, jag köpte mig en glasskål som jag har fyllt med stenar och satt ljus i. Köpte mig även cornflakeschoklad på Carre, åh bästa ♥ Sedan blev det pasta på slottet och nu har jag precis städat i ordning lite. Ska nog hoppa in i duschen nu, känner mig sådär halvfresh. Imorrn är det fredag och jag har ingen aning om vad som väntar, antingen blir det julbak med 10 glada vänner hemma hos någon i Waterloo eller så blir det klassiska TD, känns som om det var evigheter sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0