Idag har jag och Linda bytt julklappar.

Det är lördag och jag vaknade tidigt idag eftersom jag fick sms klockan kvart i nio imorse. Med det var bara skönt, för jag gillar att vakna pigg tidigt, dagen blir lite längre då. klockan halv tio imorse kom Linda in till mig och så bytte vi julklappar, hon hade köpt en temugg jag tittade på inne på Casa för någon vecka sen, så jag vart jätteglad när jag såg att hon köpt den, i muggen låg också cirka 25 lappar som hon skrivit massa fina citat på och vad jag betydde för henne som vän och allt och hur glada vi är som har varandra, det var verkligen jättekul! Det låg också en massa tepåsar i koppen samt en choklad. Fyfan vad go den var, haha kunde inte hålla mig från att öppna och smaka. Ja åh det var verkligen jättekul!

Av mig fick Linda en liten bok som jag hade gjort till henne fylld med bilder på henne och annat kul som vi hunnit med från i augusti fram tills nu och så har jag fixat två biljetter till Jason Derulo's konsert den 10 mars, som vi ska gå på! Och det kommer bli såååå kul! Vi har alltid något att se fram emot! Kommer aldrig glömma läsåret 2011/2012, och så mycket vi har hunnit med på så kort tid? Helt sjukt. Och så mycket vi har kvar, helt sjukt. Jag älskar det här året. ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0