Julbalen 2011

Gårdagen kunde nog inte ha blivit bättre.
Kvällen började med ganska mycket stress, vi skulle hinna få allt klart innan sju.
Men vi hann och kvällen började, först mingel en timme med alla härliga människor, en riktig pianist och fotograf som gjorde stämningen bra. Alla var så sjukt fina och jag kunde inte säga eller höra annat än "åååh" , "ååh va fiin", "guud vad fin klänning" och så vidare..
Helt sjukt vad fina alla var. Klockan åtta släpptes vi in i mozarthallen och allt var så fint, roliga nomineringar, god mat, i varje fall för och efterrätten hehe och trevligt sällskap.

Efter balen skulle jag och några andra ta tåget in till Bryssel, så vi stressade för att hitta en taxi till tågstationen och till sist kom vi fram och det visar sig att alla tåg är inställda (typiskt Belgien, värre än SJ) och nästa går först om 1 timme, efter mycket betänketid beslutar vi oss för att spendera timmen på tågstationen. Vi roade oss med varandra och tillsist kom tåget och vi kom in till Bryssel och Le you. Helt sjuk kväll, men riktigt bra, bra musik, dom flesta mådde bra och vi var hemma till kvart i fem inatt, somnade runt sex imorse men tvingade mig upp halv tolv idag för att äta brunch och så att jag kan sova ikväll haha. Har massa läxor jag behöver göra också, vi får se hur det går..

Har tyvärr inte många bilder än, men kommer lägga upp massor så fort det kommer ut lite fler på fb och sådär, fotografen som var på balen lär ju dela med sig av sina bilder snart och dom är det säkert toppkvalité på!
Jag lämnade faktiskt kameran hemma igår, bilderna nedanför är tagna av trillingarna Alm.





Gym 2.


Kommentarer
Postat av: Lena

OMG vilken vacker kvinna i en fantastiskt fin röd klänning! Du blir bara vackrare och vackrare för varje dag som går! (Blir fan tårögd).

2011-12-04 @ 20:04:30
Postat av: D

Sjuukt snygg!

Fortf tsm me viktor? ;) <3

2011-12-05 @ 20:56:08
Postat av: Anonym

Åh, bilderna ser jättefestliga ut (bästa ord jag kunde komma på :p). Vilken upplevelse, och du var superfin!

2011-12-05 @ 21:24:09
Postat av: Anonym

Vet inte om min förra kommentar kom fram, men du var jättefin i din klänning och det ser helt sagolikt ut alltihopa :)

2011-12-05 @ 21:24:53
Postat av: Malin

Vet inte om min förra kommentar kom fram, men du var jättefin i din klänning och det ser helt sagolikt ut alltihopa :)

2011-12-05 @ 21:25:09
URL: http://iscariot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0