Just for fun

Woho kör ett übersnabbt blogginlägg! för om en kvart är det Art som gäller, älskar Art-lektionerna nu för tiden ♥♥, spelar ingen roll hur dålig jag är på att rita. Hehe och nu ska jag kolla med vår lärare om jag kan få göra en scrapbook som ett samarbete med engelskan, för det skulle vara kul! Jag älskar ju att pyssla, ibland.

Sitter och lyssnar på Hearts in the air med Eric Saade. Tänker på mina småsystrar som stog i vardagsrummet och dansade till denna låt när den var ny, högsta volym på stereon och sen hade dom uppvisning för hela familjen. Får mig att tänka på när jag och Amanda var små och alltid hittade på danser till låtar, glömmer aldrig dansen vi gjorde i klass 4 till Björn Rosenströms låt "Het" , ja ni vet den som går "jag är så heeet, så heet, kan ingen svalka mig? aldrig att jag klarar det här.." ja nånting sånt. Haha kunde alla Björn Rosenströms låtar i klass 5 och 6. Helt galet vilken musiksmak man har haft genom tiderna.

Har heller inte bestämt mig för om jag ska med och lussa på JM Constructions ikväll, är ju rätt förkyld.. Men det är ju kul och komma iväg också, fast nej jag blir nog hemma. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0