Kolla Kolla

Igår var en bra dag, hela helgen var också bra.
Livet rullar på som det ska, nästan. Igår så tog jag och Alex cykeln för att handla lite, vet inte egentligen var det var vi skulle ha för jag hitta inte det jag skulle ha men vi kom i varje fall hem med 5 wienerbröd, så vi fikade inne hos Linda igår kväll, och jag ramlade in i en förkylningen efter helgen så min röst var helt knasig igår vilket var kul just då och jag vet inte allt var kul igår, skrev med folk på fb och tittade på videos på youtube och talade om för Alex att jag hade hostat på en bullbit han fick av mig, haha älskar att vara elak. Jag hade så kul åt det jaaa.. jag vet inte hur länge hehe, sen tittade vi på gamla bilder och allt alla sa var kul. Skrattade mig tills sömns, den bästa känslan verkligen.

Nu lyssnar jag på Nationalteatern och Ebba Grön, ska nämligen jobba med samhällskritik under 1960 - 70 talet på svenskan, skönt att det ramlar in lite plugg såhär innan jul.. eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0