Oj vad segt! Hörrni jag far hem idag!

Haha älskar att norskorna sägar "far" istället för svenskans "åker" , kan sittta och prata med norskor och nästan dö av skratt inombords för att dom har så kul språk och hur arga dom än är så låter det bara gulligt, hahahaha nu börjar jag tänka på Björn Gustavsson när han härmar norska maffian "vi ska sticka kniv i diiig" och "vi ska fritera mordeen" hahaha åh älskar norge ♥

Vet att jag varit sjukt seg på att uppdatera men det är för att jag har haft så sjukt mycket att göra, hela tiden! I Sverige har jag seriöst aldrig något att göra känns det som, då är det såhär "jaha ska jag åka hem efter skolan och göra ingenting då, eftersom mina vänner ändå är upptagna denna kalla dag" men här, här finns det minnsan alltid saker att göra. Igår var jag hem till trillingarna efter skolan senare kom Lovis och Linda och vi gick till lite belgiska chokladbutiker och köpte choklad till släkt och vänner. Senare var jag tvungen att dra mig hem för att packa väskan och fixa med lite andra julklappar, samtidigt som jag lyssnade på musik och chattade på facebook. Och idag går jag i skolan och har precis duschat på min håltimme och har egentligen inte alls tid för att blogga men äsch, om 2 timmar sitter jag i taxin till flygplatsen och ikväll landar jag i Sverige. Känns konstigt att stå i duschen här och tänka på att man ska sova i Sverige inatt, ganska galet att det bara tar 2 timmar och 15 min hem med flyg medans det tar närmare ett dygn med bil.

Laddar upp några bild på bilresan ner hit, gud då hade jag ingen aning om vad som väntade mig, det är nu 4 månader sedan, helt sjukt vad tiden har sprungit iväg och vad mycket jag har varit med om, jag är så rädd att det här tar slut. Jag vill faktiskt inte börja i 3an för då är det bara 1 år kvar i gymnasiet och tro det eller ej men jag älskar gymnasiet. Men nu väntar jullooooov. ♥




Kommentarer
Postat av: hmm

2011-12-21 @ 00:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0