Sista fredagen i Belgien detta år.

Idag är det fredag och om 20 minuter sitter jag i skolbänken.
Läser igenom mina gamla bloggar och kollar om jag utvecklats något, jag har ungefär 5 andra bloggar som jag har låst men läser när jag får lust. Den äldsta är från november 2008, hela 3 år sen. Tiden går fort, den bra flyger iväg.
Hittade bl.a. låten What I Want med Bob Sinclair på en av bloggarna så sitter och lyssnar på den samtidigt som jag tänker på mina vänner som åker hem till Sverige idag, dom går nämligen på Svenska skolan i Paris och jag har länkat till deras bloggar under "LÄNKAR" i sidomenyn på bloggen, ifall ni är intresserade av att läsa deras bloggar.
Är lite smått avundsjuk på dom som åker hem och träffar alla vänner i Sverige idag, men samtidigt så tänker jag på helgen jag har framför mig, jag minns ingen helg sedan jag kom till Belgien som varit dålig eller tråkig. Det är helt sjukt men sant.

Igår satt jag och kollade igenom min economi och gjorde någon slags månadsplanering samt räknade ut hur mycket jag gjort av med sen jag kom hit. Klockan var dock ganska sent när jag påbörjade och så fort jag insåg att jag hade gjort något fel i min planering gick jag och la mig, så ska göra klart den idag tänkte jag. Men jag har insett i varje fall att mina utgifter är stora, så tänkte börja mitt nya liv på måndag som heter spara. Det blir kul. Tror jag har börjat om mitt liv sjuttioelva gånger utan att lyckas, men någon gång måste ju vara den första.

Nu måste jag kila iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0