Snön har fallit

Igår kom snön, dom flesta på slottet var helt hysteriska. Jag vet inte hur många gånger jag hörde att det snöade, haha. Lite mysigt var det, men eftersom det var blötsnö så är det mesta bara slask idag. Tog en bild från mitt rum precis på hur det ser ut.

Vägarna består i stort bara av slask som ni kan skymta, men att det är lite vitt ute är ju i varje fall mysigt.

Vad annars, gårdagen var som vilken bra fredag som helst. Max, Nathalie och Mikkel kom till slottet igår och det var meningen att vi skulle ha filmkväll, vi började med en film som jag sedan tyckte var jättedålig haha och det slutade med att vi inte kom överens om någon bra film tillsammans och det blev till att vi hamnade på Lovis rum och spelade Maffian, haha ja det var kul. Folk sprang ner i snön och kastade snöbollar i glada natten och jag log bara för mig själv och tänkte på hur glad jag är som är här, jag vill nästan inte hem. Jag älskar mina vänner här så mycket. Och att ha dom runt om kring sig hela tiden är det bästa som finns, jag kommer sakna det när jag väl återvänder hem. Men om 3 dagar lämnar jag slottet och Belgien i 3 veckor och då ska jag träffa och umgås med mina älskade vänner i Sverige, så glad över alla i min omgivning. Idag blir en bra dag. Inatt sover jag och Linda hos trillingarna. Det bästa med att umgås med dom människorna är att man aldrig har tråkigt.

Idag fick jag som alla andra dagar denna månad en lapp i min julkalender, idag hade Erika skrivit lappen och det stog såhär → "Dagens sanning: Det är såå kul att jag känner dig Jenni! Vi skrattar jämt, du har så himla skön humor. Du är snäll och jag är så glad att vi är vänner."
Bara en sån liten text gjorde mig väldigt glad inombords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0