Uppe med tuppen!

Alarm på 6.25 idag, ovanligt tidigt för mig denna termin, i Sverige gick jag alltid upp runt kvart över sex men nu när man bor fem minuter från skolan så brukar jag gå upp kvart över sju. Har i varje fall precis tagit en dusch, längtar efter att få duscha hemma i en ren dusch där vattnet rinner ner snabbare i avloppet än fisken kan simma, skönt i varje fall, men måste köpa balsam upptäckte jag. Älskar utgifter ♥
Nu är det en vecka kvar tills jag kommer hem till vackra Uppsala.
Har redan bokat in mig på två arbetspass, ett den 22 december och ett den 1 januari. Vi får se om jag kan få fler pass senare.

Nu ska jag kila ner till frukosten, lyssna på dennaa.

Invicious - Preview by Gruneau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0