Follow your heart

Har precis kommit tillbaka från Luciauppträdandet och är helt full med energi för det gick så bra, ja åh nu mår jag bra, haha. 80 nissar i kostymer stod där och log mot oss. Haha.

Nej nu hörrni nu är det bara 8 dagar kvar tills jag sitter hemma i Sverige. Tittade precis vädret och det verkar som om det blir en grön jul i år haha. Men jag klagar inte, jag gillar ändå inte snö särskilt mycket.

Imorrn blir det mycket luciauppträdanden, först kl 9.15 och sedan 10.15 inför skolan och sedan klockan 14.30 samlas vi för att åka iväg till nån byrå och uppträda och därefter blir det Svenska Ambassaden kl 19. Woho mycket nu. På onsdag är sista psykologiprovet för kursen också, måste ha MVG. Vad gör jag annars?

Och juste glöm inte alltid lyssna till ditt hjärta och följa din dröm. Glöm heller inte bort att du kanske har din skatt precis framför dig eller runt hörnet eller att du faktiskt kanske lever din dröm i detta nuet.





Att samla bra minnen är det bästa jag vet. Det här är bara några av tusentals fina minnen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh <3

2011-12-12 @ 22:39:55
URL: http://johannaiparis.blogg.se/
Postat av: Alicia

Tyvärr får jag ju bara ett pass per två veckor, suuugit! :(

2011-12-14 @ 21:56:02
URL: http://aamfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0