Tänka sig att nästan halva tiden i Belgien har gått.

Jag har ju faktiskt läsare på denna blogg. Det är ju coolt. Glömmer bort det ibland.
Känns som att jag inte har så mycket att skriva om heller, bara flummar runt liksom inget händer.
Men jo klart det händer saker, det händer ALLTID något, idag har jag sprungit runt på slottet och väckt Michelle och Anniken som av någon anledning bara ville sova hela dagen. Sedan har jag inte gjort så mycket annat, har fixat permission tills på lördag. Vilket betyder att jag inte behöver sova på slottet på lördag, nej för då ska jag och Linda sova hos trillingarna eftersom vi ska till You nightclub sista gången innan lovet. Det är ett event där på lördag nämligen "The American dream" och dom kommer ha cashdrop, popcorn och cupcakes bl.a. kommer bli så häftigt.

Sedan på tisdag far jag hem till Uppsala. Jag vet inte vad jag tycker om bäst längre.
Uppsala? Bryssel? Sverige? Belgien? Nej hemma är såklart alltid hemma, och inget slår väl det.
Nästa år blir det ju dessutom businesstrip med min gymnasieklass hemma i Sverige, och så kan jag skaffa körkort och jobba massa. Jag ser fram emot 2012, mycket att se fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0