Working capital cycle = Current assets - Liabilites

Hallå! Som jag skrev i tidigare inlägg så var jag och luciakören till svenska representationen ikväll! Kul och komma iväg, och som sagt eftersom jag är sjuk så tänkte jag att jag kunde ta med mig kameran och ta bilder istället. Jotack laddade kameran och var aspepp på att ta lite bilder och när man är framme och ska knäppa ett kort säger kameran "Minneskort ej insatt". Nej jag hade såklart glömt det i datorn. Åh vad roligt! Men tog lite bilder med mobilen med kass kvalité men aja. Måste vara uppe till 01 idag också eftersom jag måste se bonde söker fru, sista avsnittet och missade det som gick kl 20... och så har jag fekB prov imorn, wööeh. Men jag har det bra i varje fall. Promes. Fick ett brev av mamma idag, roligt javisst.

Nej nu får ni kolla på mina fina mobilbilder.





Nu ska jag plugga företagsekonomi B.. på engelska.. mehejdå.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fint, fast vänta... är inte Lucia den 13:de?

;>

2011-12-08 @ 22:17:56
URL: http://iscariot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0