25 days left..

..så lyder min senaste statusuppdatering på facebook.


Yaa meehn. Inte långt kvar nu! Om 25 dagar sätter sig jag & pappa oss i bilen för att ta oss ner till Belgien & utforska landet innan jag flyttar. Så ser planen ut i alla fall. Har även fått kontakt med två andra tjejer som också ska plugga på SSB. Känns så himla kul att man nu vet någon mer som ska dit & precis som jag vara borta ett helt läsår. Jag kan faktiskt inte förstå att det är så kort tid kvar. Känns som att det kanske är 3-4 månader kvar & att allt är lungt liksom men nej hörrni veckorna springer ju bara förbi mig. Det är helt insane.

Nåja vi hörs igen när det börjar närma sig. Hade en helt sjukt trevlig vecka i Taizé, Frankrike förresten.
Bild från veckan nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0