10 veckor sedan jag lämnade Sverige idag.

Har lite håltimme och mår bara grymt bra. Har precis sprungit 4 km, duschat och nu lyssnar jag på hög musik, lite gamla-goda-tider-musik ni vet. DJ BL3ND liksom, I remember that time.
Måste så på festival i sommar också, siktar in mig på Peace and Love tror jag.
Nej hörrni om 4 dagar är man hemma, det känns ju helt sjukt.
Måste säga att jag trivs här. Men det ska bli skönt att få komma hem och äta tekakor med messmör på.
Ojoj det var länge sen. Vi hörs.

Bjuder på en fin bild från i fredags innan vi drog ut i Waterloo också.

Kommentarer
Postat av: Elin Gustavsson

hahaha jag vet, man ville verkligen ha ett bra slut.. men jag vet videon äger!!

Men jag vet visst är det sjukt hur länge man vart borta ändå?! Saknar dig! längtar tills vi träffas hemma i sveeeriiiigeeeeee <3<3<3

2011-10-24 @ 17:15:06
URL: http://eliniparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0