Dag 56 på SSB



Kan helt seriöst sitta och titta på tomorrowlandvideos, hur länge som helst och bara önska att man kommer få vara med om något lika häftigt. 2012 är dessutom åldersgränsen att man är född 94. Helt sjukt vad jag vill dit, vet inte hur jag ska få pengarna att räcka till bara, får kanske satsa på 2013 istället.
Men en vacker dag, står jag också på tommorowland.

En kvart till rättskunskapen börjar, har gjort några förändringar i designen för nöjets skull.
Har heller inte fattat att det är fredag. Om 14 dagar står jag på svensk mark, när jag kommer hem till Sverige har jag varit utomlands i över 70 dagar. Rätt galet när jag tänker på det.

Fick paket på posten idag by the way!
Det var från min kära mor, som skickade tom & jerry godispåse samt ett brev och en skiva med lite lugna låtar.
Hihi glad blev jag.

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Vill bara säga att det är jättekul att du bloggar så mycket som du gör, det verkar som du har det riktigt bra i chokladstaden! Saknar dig

Kram <3

2011-10-14 @ 18:13:35
URL: http://iscariot.blogg.se/
Postat av: Lena

Hoppas det smakade! :)

2011-10-14 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0