Du påminner mig om hur bra jag har det

Glömmer bort hur bra jag faktiskt har det. Det är bra att det finns folk som påminner mig i varje fall.
Julbal och Halloweenparty är betalt, skoltröja är beställd och Paris bokar vi förhoppningsvis in så småningom!

Det blir så bra. Kul att folk faktiskt kommenterar min blogg, uppskattas verkligen!
Jag trivs här det gör jag, men jag tror jag skrattar mer hemma. Jag känner mig som en livsnjutare här, ni vet filosiferar och bara uppskattar livet och gör galna saker, lär känna mig själv och så vidare. Men hemma finns dom människor som känner mig till 100% och verkligen förstår min humor, det gör det humoristiska livet lite enklare.

Världens bästa småsyskon. Jag måste säga att det är jobbigt att missa ett år i deras uppväxt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0