En helt vanlig måndag i Belgien


När Belgien börjar gå mot kallare tider betyder det att jag spenderar mer tid inomhus och det är så härligt. Jag gillar faktiskt mitt rum, hade jag bott här i ett år till hade jag defenitivt lagt ner mer pengar på inredning till mitt rum men ja, jag har gjort det rätt mysigt trots allt. Nästa helg kanske vi tar en tripp till Ikea om det är dåligt väder och då ska jag köpa mig en gardinstång och fina gardiner som jag kan ha över hela vägen där fönstret sitter, som Nora har i sitt rum. Det skulle vara mysigt.

Har läxor också, det är väl ingen nyhet. Psykologirapport om ett fall vi skrivit själva, ska lämna in den på onsdag, har suttit hela eftermiddagen och klurat på allt från den kognitiva modellen till det behavioristiska perspektivet samt vad klassisk betingning är för något. Jag vill verkligen ha MVG i psykologi men vi får se hur det går, denna kurs slutar i Januari tror jag så det är ju ett tag kvar dit.

Har tittat in på lite hemsidor - Monki, Weekday, BikBok och Carlings bl.a. vill verkligen hem och shoppa gärnet, allt är faktiskt billigare hemma och snyggare. Fast inget slår såklart Forever21, bästa butiken här.

Det ryktas om pannkakor till middag, så ska väl dra mig ner till matsalen nu. Så hörs vi när jag får lust igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0