Fina härliga lördag

Vi har fint väder idag, solen skiner med andra ord.
Har fortfarande inte satt min fot utomhus men ska efter det här blogginlägget bege mig ut på en uppfriskande promenad.

Dagens största besvikelse var att gå ner till brunchen en kvart efter öppnandet och inse att all nutella, philadelphiaost och alla bananer var slut. Imorrn ska jag vara först till brunchen så jag får allt det goda.

Har pluggat lite psykologi men är långt ifrån klar och har precis tagit en dusch, det var fruktansvärt skönt, känner mig som en ny människa med lite nya kläder på.
Jag och Linda har även beslutat oss för att det blir bio ikväll. Det blir abduction på engelska (som tur är) men med fransk text, det intressanta med filmen är ju att svenska skådespelaren Mikael Nyqvist är med. Javisst.

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0