För bra för att vara sant

Jag bor i fucking Belgien. Jag älskar Belgien. Mer för varje dag.
Har dock tröttnat lite på denna blogg, mitt liv handlar om förnyelse, äventyr och att våga.
Förnyelse har inte skett på bloggen på ett tag därför känns den inte som prioritering nummer 1.
Men mitt rum har fått en förnyelse och det ska jag visa er i nästa inlägg.
Det här inlägget ska handla om mina senaste dagar och hur jag har tillbringat dom.

Efter en skön torsdag vaknade jag äntligen upp till fredagen, efterlängtade jävla fredag.
Jag är så trött på att plugga så det finns inte. Men jag har lärt mig sjukligt mycket sedan jag började här så ja, jag är väl glad. Aja, uäh jag hatar att jag alltid ska glida ifrån ämnet, jag skulle ju berätta vad jag har gjort.

Jo under fredagen hade jag inga planer framtill efter idrotten då Steph föreslog att vi skulle till Touch Down och sen den stunden gick jag runt rätt taggad hela dagen tror jag. Kvällen blev i varje fall jävligt lyckad, jag har redan glömt hur kallt det var att gå hem.

Lördag. Åh som jag har sett fram emot lördagen. Världens bästa lördag!
Upp klockan nio lite seg och så, dricka vatten och ta cykeln till tåget. För Linda och jag skulle nämligen till IKEA, trevlig utflykt! Har sett mycket nytt av Bryssel idag. AAAAH whatever!! IKEA var grymt, vi åt 10 köttbullar, mos, lingonsylt, gräddsås och till dricka blev det såklart lingondricka! Och som handen i handsken också en äppelkaka på det! ÅÅH det bästa jag ätit på länge typ. Så gott. Som jag har saknat.

När jag kom hem idag efter att ha pratat allvar med en arg tågdirektör samt cyklat med en stor IKEA-kasse i kyla så var jag lite smått irriterad. Men jag som har svårt att slappna av (som mamma alltid påpekar) kastade fram mina nya grejer och började stryka gardiner och fålla upp och hade mig, åt ingen middag idag för var så mätt efter lunchen och den belgiska våfflan vi tryckte i oss idag, hehe. Men det blev nudlar på kvällen samt kladdkakssmet och lite kortspel med Linda, Victoria och Emma. Tänker inte säga vem som vann.

Nej avslutar här och kastar upp bilder i ett nytt inlägg istället.

Kommentarer
Postat av: Lena

Varför tröttnar du alltid på din blogg? Det är absolut inget tråkigt med den här sidan så den behöver inte förnyas IGEN! Du tröttnar vansinnigt fort på allt du gör - se i stället det sköna i att du skapat något fint och låt det vara så! Allt i livet behöver inte hela tiden förändras. Jag vet att du älskar nya saker och hatar det gamla invanda men det kan förklaras med ett enda uttryck - du behöver lära dig att sakta ned, landa och slå dig till ro. Gör inte alltid om det gamla - utan njut i stället av det du faktiskt HAR!

Kram!

2011-10-23 @ 12:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0