Höstiga dagar i Belgien


Hejhopp, idag har vi haft 18 grader och delvis sol, men det har blåst mycket så det har känts som 13 grader typ.
Men bilderna ovan är i varje fall från när vi gick ett gäng till Carrefour, jag köpte belgisk choklad som jag ska skicka till lite folk. Första brevet med choklad sticker iväg imorgon till kusinerna. Köpte också popcorn och basmatiris. Yesbox. Man vet aldrig när suget kallar.

Hela kvällen har bestått av Historia plugg, har alltid haft en stor kärlek för antika Rom och Grekland. Not.
Men på torsdag är det "Big History Test" som gäller, och ja provet är på engelska men tack och lov så kan jag svara på svenska. Imorgon blir det mer plugg och nu ska jag sova för nu är klockan snart halv tolv och jag hade hoppats på att komma i säng mycket tidigare menmen det slutar alltid såhär. Heh.

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0