lite flummigt inlägg med flummiga bilder från flummiga tider bara

Tisag, vädret har varit dåligt hela dagen men nu när jag tittar ut genom mitt fönster högt upp i slottet ser det faktiskt fint ut, jag ser solljus och många träd har blivit orangea nu så det ser höstigt ut. Jajemen, och jag sitter i min säng med en mysig filt runt mig och tittar på "112 på liv och död", vill verkligen bli polis. Verkar så sjukt intressant, spännande och kul men vi får se hur livet ser ut om 2 år, då kanske jag tänker helt annorlunda.

Ikväll är det "Outsiders" på tv, så glad att vi har svenska kanaler här på slottet. Sedan ska jag försöka gå och lägga mig tidigt idag men vi får se hur bra jag lyckas med det.


Belgien♥

Kommentarer
Postat av: KarinHannaIsabelle- photography

Det låter riktigt riktigt bra det ;) och självklart kan jag fota dej någongång också! :D:D wihoooo :D

2011-10-26 @ 10:02:11
URL: http://khia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du också bli polis? :D:D Vi kan bli poliser tillsammans! :)

2011-10-26 @ 16:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0