Lycka är framgång

Tog en kort promenad runt området vid skolan, kameran fick följa med. Frågade många kottar på slottet om någon ville följa med men alla pluggar inför det stora Historiaprovet på torsdag som jag inte intresserar mig av för fem öre. Det här är enda gången sedan jag började skolan som jag tillåter mig själv att få IG i ett prov, det får gå som det går, jag tänker inte lägga ner min själ i att plugga in något som jag absolut inte intresseras av. Då gör jag hellre saker jag tycker är kul, tar en sväng med kameran helt enkelt.

Jag tror man kan komma långt i livet på att göra vad man tycker är kul. Nu är klockan halv sju och det betyder att middagen väntar nere i matsalen. Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack snygga Jennifer! :D Mycket asmysiga bilder, älskar hundskylten :D

2011-10-11 @ 19:56:17
Postat av: Johanna

Va fin du är! Rätt inställnig! <3 :D

2011-10-11 @ 21:12:45
URL: http://johannaiparis.blogg.se/
Postat av: Hanna Lindkvist

Jättefin blogg Jennifer, gud vad jag saknar Belgien... :(

superhärliga bilder!



Kram Hanna

2011-10-12 @ 11:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0