Mysig hösthelg

Har haft en av dom bästa hösthelgerna i mitt liv. Från att ha virrat runt på Bryssels gator till att äta godis framför Solsidan.
Jag och Linda hade packat väskorna och fick även med oss täcken och kuddar. I fredags klockan 17 hämtade trillingarna, Max, Martin och Erika upp oss och vi begav oss hem till världens trevligaste trillingar. Så sjukt fint hus hade dom. Jag var så glad att vara i ett hem, i ett hus, i en villa liksom. Åh underbart att komma ifrån slottet för en natt! Vi begav oss därefter till Carrefour och inhandlade allt man kan behöva till den perfekta tacosmåltiden.
Sååååå gott att äta tacos efter 7 veckors mat i matsal. Vi åt oss mycket mätta och efter ett tag hade klockan tickat iväg rejält, och vi fick lite bråttom. Slängde på oss partykläder och ett val slutade med ett annat osv.
Tillsist satt vi på tåget in till Bryssel och väl framme hade vi gott med tid att hitta klubben vi skulle till. Det slutade med att vi hittade Le you som ligger 59 sekunder från stationen (enligt google maps) efter 40 minuter. Haha men Le you öppnade 23.30 så vi tog en drink på en annan bar först och träffade härliga slottisar lite här och där. Tillsist var vi inne på Le you och där partade vi till 03.00, för sedan var fötterna trötta.

Det blev taxi hem till tha trins och det var så skööönt, när vi kom hem åt vi godis och satte oss framför någon film men vi insåg efter 10 min att alla var jättetrötta så vi gick och la oss. Och imorse tog vi en dusch och sen åt vi frukost länge. Så gott.
Längesen jag uppskattade ett hem och mat så mycket! Sedan har vi bara pratat på hela dagen, kollat på första säsongen av Solsidan och jag och Linda kom tillbaka till slottis 17.30 denna kväll. Har inte pluggat någonting utan har bara haft det bra och pysslat med massa bilder på min anslagstavla, ätit chokladpudding och tittat på tv4play med Linda. Hur skönt som helst.

Imorrn är det intervallträning och plugg som gäller.

Jag och Linda på höstpromenad på väg till Carrefour, hittade sjukt stora löv längs vägen. Buffy är trillingarnas söta hund.

Party på Le You. Tacosförberedelse i trillingarnas kök. Grand place.

Trillingarna och Linda. Höstig trädgård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0