Och om jag ändå ägde en ko

Jag vet att jag inte bloggade något igår men det var för att jag och några vänner på slottet var sjuuukt effektiva hela dagen. Efter en ganska lång dag i skolanigår åt vi mellanmål och därefter satte sig jag, Linda och Alex oss i köket och pluggade gärnet (i närmare 4 timmar!!) på historiaprovet som jag tidigare berätta om, ja juste det där jag helt totalt sket i. Men kände lite panik sådär dagen innan såklart och blev tvungen att trycka in lite information i mitt korttidsmine och jag tror jag lyckades ganska bra, så borde bli godkänd på det provet i varje fall.

Sedan då? Jag och Linda stack ut och sprang lite, men jag tror jag har fått någon typ av benhinneinflammation för mina ben värker så fort jag överanstränger mig, så jag tog det väldigt lugnt igår.

Senare på kvällen poppade vi popcorn och tittade på Bonde söker fru och hade det mysigt och därefter skypeade jag lite med mamma och sedan gick jag faktiskt att la mig. Men det blev sent.

What up nu då? Bild om 8 min så ska väl lämna datorn nu, vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0