Paradise

Idag skulle Victoria min kära granne till Carrefour så jag tvingade henne att köpa med lite choklad hem till mig.
Har inte ätit så här mycket choklad på lång tid. Har ätit nästan 400 gram choklad på 2 dagar, illa.

Jag tycker om Victoria. Idag knackade Otto på hos mig och frågade om vi kunde byta rum, han har ett stort rum med stora fönster på första våningen, men jag sa nej. Jag gillar mitt rum, jag är installerad här. Och det skulle bli tomt utan Victorias knackningar. Varje godnattknack får mig att le lite innan jag somnar om kvällarna.

I helgen ska dom flesta slottisarna till Knock Out eftersom DJ'n Johan Wedel kommer dit, själv stannar jag hemma. Planerar att åka till Ikea på lördag med Linda om vädret blir dåligt och om jag orkar ta mig dit, tar tydligen 1h och 40min med tåg och buss. Jag älskar torsdagar, det känns som att jag redan fått helg bara av att tänka på att det är fredag imorgon. Imorrn får vi se vad jag och Linda hittar på när alla andra är på Knokke Out. Mm det blir intressant.

Vad annars? Kvällen har bestått av tv4, robinson och parlamentet. Samt en massa wordfeud. Väldigt underhållande.
Jag trivs bara bättre och bättre.

Bjuder på en trevlig bild på Emma och Victoria från förra helgens matchtittande.
Vet hur mycket dom gillar denna bild också, helt inne i matchen, javisst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0