Precis som jag sa.

Lägger upp lite fina bilder från gårdagen, precis som jag sa.

Sköna gym 3or och sköna converse liksom.

Filmen var jättebra för er som undrar det. Och vet ni vad den kosta?!!? Vet ni vad den kosta?! 50 jävla kronor. Hah kommer gå på bio varje helg.

Sköna himmel med sköna äventyr bara.

Trevliga mobilbilder. Det är nått speciellt med mobilbilder, har alltid tyckt om mobilbilder tror jag. Eller nej det har jag nog inte..

Vad annars? Jag åkte in till staden idag, Bryssel javisst. Skulle ju träffa min gamla goa klasskamrat men vet ni vad? Vi kunde ju inte nå varandra på hela dagen, jag försökte smsa och ringa men kom bara till mobilsvar och då skapades liksom ett problem med tanke på att Bryssel är ganska stort. Men han skickade mig ett sms precis och berättade att han inte haft någon täckning på hela dagen och var hemskt ledsen över det osv.. men jag hade trots besväret att få tag i honom ganska trevligt i staden. Jag bestämde mig nämligen för att leta upp Svenska kyrkan och kom ungefär halvvägs men hann ändå se mycket nya delar av Bryssel, har fortfarande inte förstått hur stor staden är. Uppsala känns som en pyttehåla med skillnad till Bryssel. Aja slänger upp bilder från dagens aktiviteter i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0