När utgifterna blir större än inkomsten

Pengarna rullar iväg nu, 40€ till halloweenparty, 40€ till julbalen, 40€ till skoltröja och så ska jag troligtvis boka tågresa till Paris snart. Sommarlovet på donken kan nog ha varit värt allt slit, lite ledsen över att pengarna börjar försvinna nu bara. Men för hoppningsvis kommer jag jobba ihop lite sparpengar nästa sommar igen så det är som det är, jag hade ju dessutom bestämt mig för att jag skulle använda pengarna i Belgien och det är ju vad jag gör.

Har pluggat hela dagen idag också, gör ingenting annat nu för tiden. Menmen utan skolan skulle jag aldrig sitta här idag. Så tacksam.

Saknar församlingen hemma, helt obeskrivligt mycket också. Sitter och tittar på foton från sommaren och tänker på hur bra mina senaste somrar har varit, mycket tack vare kyrkan och alla underbara människor som finns där.

Bilder tagna från Long Liu , 9/8 - 2011

Kommentarer
Postat av: Alicia

Halloweenparty? Julbal? Åka till Paris?! Du är nog människan jag är mest avundsjuk på i hela världen! Jag vill också! Du verkar verkligen trivas och det är skönt att se, glad för din skull :) Älskar alla läsa och se vad du har för dig din lilla filur! :D

2011-10-16 @ 19:37:11
URL: http://aamfa.blogg.se/
Postat av: Fanny - I'm a free bitch baby

Åh, Jennifer jag saknar dig!

Jättemycket verkligen..

2011-10-17 @ 17:11:53
URL: http://typhfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0