Livet i Sverige, det är först när man kommer ifrån det som man inser vad man har.

Hemma snart, det känns så sjukt att börja planera för vad jag ska packa med mig HEM nu?? Och att man börjar planera helgen nu, och att det för första gången handlar om en vecka i Sverige på 10 veckor.

Och mamma har flyttat in en ny liten lägenhet och slår vad om att småsystrarna ser 1 decimeter längre ut, oj vad längesen det var jag såg dom. Tiden här har gått så snabbt och ändå handlar det bara om 10 veckor, men samtidigt har jag hunnit med så ofantligt mycket. Nej jag ser fram emot att komma hem, se svenska priser och prata svenska med personalen på ICA och handla lösgodis på Willys, och köpa 3 för 12 delicatobakelser och jobba lite extra på Mc'Donalds om jag hinner och tjäna mina egna pengar. Och micra en gorby's, och äta messmörsmackor och gå på toaletten i lugn och ro och skita ur mig alla mina bekymmelser ifred och bara få komma hem, och aldrig behöva passa tider, äta middag när jag vill och när jag är hungrig.
Nej det ska bli skönt. Och få krama om alla mina nära, familj och vänner. Jag längtar.

Manal i köket på McDonalds. Så mycket som jag hatar att göra hamburgare och
stå i kök så mycket saknar jag det.

Kommentarer
Postat av: KarinHannaIsabelle- photography

Du kommer tillbaka till jobbet när du kommer hem va? :D jag stod i kök första gången i förrgår och det gick braaaaa! :D hehehe :D

2011-10-25 @ 14:34:31
URL: http://khia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0