Finns det en början så finns det ett slut

Tänker skriva det minst 4 gånger till, kan inte fatta att jag är hemma snart.
2 dagar kvar i min säng här i Belgien, fast den inte är mer 90cm bred så gillar jag den.

Kommer sakna rum 207 dom dagarna jag är hemma, för hemma hos pappa har jag Sveriges tråkigaste rum och hemma hos mamma så existerar det inte ens. Men har redan tänkt ut hur fint jag ska göra i mitt rum hos pappa när jag kommer hem nästa sommar.

Nej men hörrni, ikväll är det "bonde söker fru" på tv. Det gillas ju.
Fick tidigare idag värsta historialäxan också, läsa 10 sidor till imorrn. Ja, ur den feta 2kilos historiaboken som dessutom är på engelska. Åh vad kul, nej men så ska väl göra det snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0