Sjuttionde natten i Belgien


Tröttnar aldrig på Pumped up kicks med Foster the people, har hört den i två månader säkert men den blir aldrig dålig, det är en sån där riktig livsnjutarmusik. Alla låtar som folk visslar i är livsnjutarmusik typ. Älskar när folk visslar, det sprider sig ett sånt lugn men också en glädje när folk visslar, så länge dom inte är irriterande och visslar bara för att dom kan såklart.

Denna varma helt underbara höstdag har jag faktiskt bara öppnat min resväska, slängt i lite klädesplagg och sedan stannat upp och fått lov att tänka efter vad jag egentligen packar till? Det var först idag jag förstod att man faktiskt packar för att åka hemhem, man brukar alltid packa för att åka bort men nu ska man hemhem liksom. Det är inte alls lika kul att packa hem, det ska bli jättekul att komma hem verkligen, jag kan inte längta mer faktiskt men det känns som att det är så kort tid man ska vara hemma och att jag egentligen inte alls behöver packa någonting alls för att jag just ska hemhem där jag har allt liksom, men nu har jag ju allt här? Jag blir så confused.

Har i varje fall varit till Carrefour idag med Alex, vi pratade om allt mellan himmel och jord och det var skönt. Har köpt hem lite choklad till familjen samt lite kex till mig så jag klarar mig på flygplatsen imorrn. Kommer vara på flygplatsen i drygt två och en halv timme nämligen. Hellre för tidigt än för sent va.

Imorrn kväll landar jag alltså i Sverige igen, lördagen blir en dag ägnad åt shopping med mamma och hennes väninna i Gränby Centrum och söndagen blir en heldag på donken, 11 - 20.
Ser fram emot denna helg!

Nu ska jag snart gå ner till matsalen och äta lite middag, så trött på denna mat.. Likadana kryddor, likadan konsistens, likadan sallad, likadan dricka osv.. varje dag. Det ska bli skönt att komma hem, det ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad bra den där låten är!Jag kände igen den så du kanske spelade den här hemma innan du åkte till Belgien?! Det ska bli så skönt att få krama om min lilla flicka igen! Välkommen hem gumman!

2011-10-27 @ 22:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0