wihaaa

Sitter och lyssnar på Blink 182's nya album och mår bra. Gillar verkligen det bandet.
Igår tog jag och Linda oss ut ur slottet och begav oss in till staden Waterloo för att göra oss förberedda för Ellens födelsedag idag, Ellen fyller 17 år och det ska precis som alla andras födelsedagar på slottet firas!

Vi köpte bland annat färdig chokladsmet som vi drog in i ugnen när vi kom hem till slottet, allt så att Ellen inte skulle märka något och kunna ana vad vi gjorde hihi. Därefter smälte vi vitchoklad och hade på kakan, sedan fick den stå i kylen under natten och imorse kom vi in och sjön "Ja, må hon leva" enligt svensk tradition.
Jag tror hon blev glad faktiskt.

Idag har jag haft idrott, börjar faktiskt tycka om idrott väldigt mycket. Därefter blev det en långdusch för ikväll är det utgång i Bryssel som gäller och jag och Linda ska sova hos trillingarna på vår skola. Det blir nog en sjukt bra kväll tror jag! Vid 17 i eftermiddag hämtar dom oss på slottet och så tar vi med oss täcken och ombyte och allt vad vi kommer att behöva och hemma hos dom ska vi laga mat tillsammans, jag tror det blir tacos. Framåt kvällen tar vi tåget till Bryssel och där ska vi festa natten lång, det blir taxi hem sedan. Ser fram emot denna kväll så mycket!

Nej det här blir en bra dag, om en halvtimme ska vi börja på nytt kapitel i rättskunskapen också. Spännande.
Vi hörs.

Ellen 17 år, grattisgrattis!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad roligt att ni uppvaktar varandra på födelsedagen. Den kakan lät jättesmaskig.

2011-10-07 @ 14:00:31
Postat av: Lena

Nu får du kolla din blogg för jag får verifiera mig VARJE gång, gumman!

2011-10-07 @ 14:01:25
Postat av: Ellen

Haha, ja, jag blev superduper glad! Tack så hemkst mycket. Puss

2011-10-10 @ 19:46:19
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0