What goes around comes around

Ouuff vad dålig jag är på att blogga, men det händer så mycket hela tiden och dagarna bara flyger förbi!
I onsdags kväll drog vi ner ett gäng till idrottshallen och spelade lite volleyball, gjorde lite situps och hoppade lite hopprep, sjukt härligt till bra musik! Under den tiden tänkte jag bara på hur glad jag var som är här nere i Belgien och att den möjligheten finns, att man bara kan samla ett gäng och hitta på något kul. Hemma är allt så annorlunda, livet här skiljer sig verkligen från det hemma och det har ju såklart både fördelar och nackdelar med det. Men försöker att bara se fördelarna, för dom är så många fler. Jag kommer att aldrig ångra det här året i varje fall, det är jag ganska säker på.

Idag har jag bott här i sju veckor. 7 veckor. Det betyder att jag har gjort min signatur på ett papper minst 83 gånger sen jag kom hit, japp jag räknade precis ut det. Vi måste nämligen skriva vårt namn vid frukosten och innan vi går och lägger oss alla vardagar samt innan vi går och lägger oss på helger. Det betyder att jag skrer mitt namn i varje fall 12 gånger i veckan, på bara min fritid liksom?! Hur många gånger skriver man inte sitt namn på papper i skolan då liksom? Ja, ska bli intressant och se om min signatur ändrats något om 9 måndader när jag skrivit ner den ett antal gånger, haha.

weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tycker du är duktig på att blogga så tro inget annat!

Puss!

2011-10-07 @ 13:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0