01.22

Idag hade jag inga planer för dagen men det slutade med att jag och Ellen gick till Quick och beställde varsinn milkshake sedan vidare upp till Waterloo Centrum och kolla efter mjukiskläder till Ellen, det slutade med att hon hittade mysbrallorna på H&M såklart, hööhö. Älska H&M ♥ därefter gick vi till Casa som är en inredningsbutik och där hittade jag ett fint ljusfat och en påse med doftljus samt två fotoramar (dom på nedersta bilden). Sedan mot Quick igen och äta lite mellanmål typ, hamburgare, pommes och dricka för 3.50 euro, bra pris. Och sist och störst blev det Carrefour där godis inför kvällen inhandlades!

Det vart en väldigt bra dag faktiskt. Nu på kvällen har vi tittat på filmerna "What a girl wants" och "Never say never" och jag börjar faktiskt tycka om Justin Bieber haha, man måste nog se den filmen för att ändra sina förutfattade meningar om honom. Heh.

Imorgon (idag) lutar det mot en trip till Bryssel där det ska vara en del event på gatorna eftersom det är "Car free sunday", här kan ni läsa om det http://www.brussels.be/artdet.cfm?id=4000 , ska bli trevligt värre! Jag tar såklart med mig kameran, ska försöka ta massa bilder så jag kan lägga upp i bloggen. Men nu är klockan snart halv två så ska gå och lägga mig och tagga inför morgondagen! Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint typsnitt på rubrikerna till dina inlägg. Synd bara att jag inte ser vad det står.

2011-09-18 @ 14:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0