Bra dag

Idag har vi haft så otroligt fint väder, har faktiskt legat och stekt lite ute i solen idag samtidigt som jag läste läxorna, väldigt skööönt! Imorrn ska det bli ännu varmare och vill ni höra?! Vi är leeediga imorrn! Studiedag ♥ Och vill ni höööra ?! På kvällen kommer min älskade Viktor, åååh det ska bli så kul och han ska köpa med sig svenskt godis till mig läängtar :D haha och han fyller 20 imorgon också! Så det ska ju firas, ih :D

Efter middagen idag gick vi till Carrefour några stycken och jag köpte faktiskt inte så mycket, sen när vi kom hem var popcorn framför moulin rouge - filmen i vardagsrummet som gällde, jag fattade inte så mycket så var tvungen och fråga alla hela tiden... tror jag förstörde deras filmupplevelse lite menmen.

Nu ska jag försöka få i mig lite sömn, vi hörs.

Snodde denna bild från Alexandras blogg by the way. Jag och Linda som steker lite.

Kommentarer
Postat av: Hamsterhoe

btw dem har carrefour här i FRANCE också!! :D <3<3<3

2011-09-29 @ 09:07:40
URL: http://johannaiparis.blogg.se/
Postat av: Lena

Så typiskt dig att fråga alla om handlingen. Jag tror det beror på dina koncentrationssvårigheter. Du har alltid haft svårt att fokusera på en sak i taget. Jobba på det för det kommer du tjäna på i livet! Kram.

2011-09-29 @ 10:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0