bra och dålig nyhet

Tjaaaa. Alltså så här är det jag har en bra nyhet och dålig nyhet. Den dåliga nyheten är att jag, Linda och Clara cyklade till Carrefour idag och jag behöver väl inte köpa så mycket tänkte jag? Nehe.. kom hem med lite för mycket gott och lite för lite pengar. Den bra nyheten är att jag faktiskt tränar sjukt mycket här. Jag springer minst sagt varannan dag nästan och på idrotten kör lärarna slut på oss verkligen! Mitt mål är nog att komma hem och känna att man har gått plus minus noll. Det skulle vara rätt najs, tänk och kunna överleva ett år i Belgien utan att gå upp i vikt? Fast det låter ganska omöjligt hehe. Tror inte jag kommer röra på mig lika mycket i vinter. Behöver dessutom ordentliga tränngsskor, har ju bara inneskor nu hehe.
Aja ska inte skriva för mycket om träning och mat nu..

Imorgon är det klassresa som gäller, alla gymnasietvåor ska till Brügge nämligen. En mysig stad vad jag har hört. Jag tar självklart med mig kameran, får hoppas att vädret är på topp också!
Så lovar jag er massa goa bilder senareee. Vi hörs när vi hörs.

Lite random partypics från mobilen - jag gillar dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0