Det är min födelsedag idag och jag har dom bästa vännerna.

Jag tror aldrig jag har haft ett bättre uppvaknande eller vad man kallar det. Imorse stormade mina 7 närmsta vänner in på mitt rum, dom hade fyllt ett fat med dom gosaker jag älskar mest! Jag satt bara och log och visste inte hur jag skulle tacka dom, på fatet fanns chocolatebars, kindermaxi och våfflor med smält choklad över. Dom här vännerna känner mig, det kändes direkt. Jag trodde aldrig jag kunde få en bättre morgon när Kristin plötsligt sticker fram ett guldpaket i min hand och jag öppnar det och inser att det är väskan jag kollade in på MANGO förra veckan. Jag köpte aldrig väskan då eftersom den kostade 50 euro och även om det är ett normalt pris för en väska så kände jag att det tog emot lite och att jag skulle tänka på saken. Men när jag insåg att mina vänner hade köpt väskan åt mig började jag gråta av lycka, jag har så fina vänner. Dom överträffade verkligen mina förväntningar. Tack Clara, Viggo, Anna, Klara, Kristin, Ellen och Linda!

Och dagen har bara börjat. Imorse blev det ändring av schemat så vi hade leadership imorse och nu har jag inte lektion förns kl 12.55 i eftermiddag. Ikväll äter vi middag på restaurang och sen blir det party hela kvällen!
Jag älskar livet.

Två ovanstående bilder är tagna från Ellens blogg.

Från början bestod detta fina fat av 9 våfflor, haha men dom gick snabbt åt.
Nu är alla borta.

Guldpaketet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0