En liten frågestund kan ju vara kul, haha.

Jag tänkte att det säkert är många som undrar och funderar på hur jag har det här nere i Belgien kanske?
Hur det kom sig att jag började på den här skolan i Belgien eller hur det är att leva på ett internat med 45 andra studenter eller om man längtar hem något eller kanske någon annan fundering? Jag vet nämligen inte vad andra som läser i min blogg skulle vilja veta så nu har ni chansen att ställa lite frågor höhö så lovar jag att svara på alla seriösa ting.


Fråga på så svarar jag när jag har lite frågor att besvara eller nått i den stilen.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej!

Jag går i 3an på gymnasiet och pluggar Juridik :)

Vi bokade precis en klassresa till Bryssel och vi åker i februari.

Har du några tips och skojjiga fakta om Bryssel?

Vilka klubbar är bäst? Hur mycket kostar kläder, mat och sprit jämfört med Sverige?

Är Bryssels redlight district lika intressant som Amsterdams?



Vore kul att få lite info, vilket sammanträffande att jag hittade just din blogg bland kommentarerna hos Paow tror jag det va :) Intressant blogg! :)

Ha det bra!

2011-09-21 @ 00:54:09
URL: http://niicolette.blogg.se/
Postat av: undrande

Hej! jag undrar hur du klarar dig utan din pojkvän.

2011-09-22 @ 20:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0