Historian om kodlåset

Hellu, tänkte berätta om en händelse från gårdagen. Emma och Victoria som har lånat min cykel någon timme på kvällen rusar in i mitt rum med mitt lås i handen och säger "Jennifer vi får inte upp ditt lås nu!" , och jag har alltså ett kodlås, jag hade tydligt berättat min kod men när dom skulle stänga låset hade dom haft lite problem med att stänga den men tillsist lyckades dom och dom vet inte hur, det slutar med att vi inser att dom på nått vänster har råkat bytt kod till låset och nu kan vi inte koden haha, så jag sitter och försöker prova alla kodkombinationer som finns och alla blir efter ett tag lite pessimistiska och säger att vi aldrig kommer att få upp låset eftersom det finns en miljard olika kodkombinationer typ så vi börjar ge upp hoppet och dom ber om ursäkt för att det som inträffat har inträffat och säger att dom kan betala mig ett nytt lås.

Dom går in på sina rum och jag och Linda som satt med historialäxan när dom kommer in fortsätter på den men jag har fortfarande svårt att släppa låset, jag vill verkligen få upp den så testar lite till och sen helt plötsligt öppnas låset och jag har för en sekund svårt att förstå vad som faktiskt precis hände?!?! En helt ny kod lyckades jag få upp och Linda går bara runt och säger "Det händer inte, det här händer bara iiinte.." haha och jag springer in till Victoria och viftar med mitt öppna lås och vi är överlyckliga, två sekunder senare är jag inne hos Emma och hon är lika lycklig och ingen förstår hur detta ens är möjligt haha. hur stor är chansen att jag får upp en helt ny kod liksom?! Galet. Galet var det.
Obeskrivlig känsla.

Snipp snapp slut och så var denna saga slut, slutet gott allting gott.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ha ha ha!

Antingen så har du en jäkla flax eller så är du synsk! Du är en envis rackare som inte ger upp i första taget du!

Grattis till din stora bedrift. :)

2011-09-29 @ 10:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0